Căutăm Office Manager cu experienţă, pentru sediul nostru din Bucureşti, care să ne ajute echipa de 10 oameni să aibă la dispoziţie tot ce au nevoie pentru a performa!
Dacă nu te interesează acest anunţ, te rugăm distribuie-l unui prieten care ar putea fi interesat. Îţi va fi recunoscător pentru oportunitatea de carieră pe care i-ai arătat-o. Dacă te interesează chiar pe tine cum sună până aici, iată anunţul complet:
Titlul jobului: Office Manager obsedat de ordine
1. Ce tip de om căutăm şi cu ce scop?
2018 pentru Printre Cărţi a fost un an fantastic şi vrem ca 2019 să fie cel puţin de două ori mai bun. De aceea, avem nevoie de forţe noi şi de oameni noi cu iniţiativă în firma noastră. Primul post disponibil este cel de manager în echipa de procesări comenzi.
Vrem ca lucrurile în echipa de procesări comenzi să fie clare, targeturile respectate, procedurile de lucru îmbunătăţite constant, şi peste un an să putem procesa un număr dublu de comenzi, ca urmare a faptului că lucrurile sunt bine organizate.
Pentru asta avem nevoie de un „căpitan de echipă” care să „joace” în echipa de procesări comenzi.
Iată cum ştii dacă rolul e potrivit pentru tine:
• Ai deja experienţă de cel puţin 2 ani pe o poziţie de manager, în care ai coordonat o echipă către rezultate bune?
• Ai vedere de ansamblu şi în general nu îţi scapă niciun detaliu?
• „Zbârnâi” pe aplicaţii de bază în birou (Word, Excel, WinRar, Google Sheets, etc)?
• Îţi place să afli lucruri noi şi să le dai mai departe?
• Frecvent îţi pică fisa despre cum o anumită sarcină se poate face mai simplu?
• Eşti un om cu iniţiativă?
• Ai spirit de echipă şi o doză de altruism?
• Ai people skills suficient de bune încât ştii să comunici cu oamenii indiferent că ai de dat feedback pozitiv sau negativ?
• Îţi e uşor să remarci skillurile fiecărui om?
• Dacă nu cunoşti ceva, şi ai nevoie de acel ceva, te mobilizezi ca să înveţi?
• Înţelegi noţiunea şi eşti ok cu a-ţi asuma responsabilitatea pentru o echipă de ~10 oameni?
• Ai o cultură generală destul de solidă, şi vezi legături logice între evenimente din jurul tău, legături care celorlalţi le scapă?
• Poţi să mediezi un conflict?
• Îţi place mult de tot ordinea?
• Eşti un om punctual?
Dacă ai raspuns DA la majoritatea întrebărilor, citeşte în continuare!
2. Ce responsabilităţi o să ai?
• Conduci echipa către rezultatele stabilite, fără să ţi se zică în detaliu cum să faci asta.
• Împarţi sarcinile în funcţie de ce poate face fiecare membru al echipei.
• Îi înveţi pe colegi lucruri noi.
• Te asiguri non-stop că membrii echipei au tot ce le este necesar pentru a-și desfășura activitatea;
• Faci rapoarte, analizezi datele şi îmbunătăţeşti ceea ce se poate îmbunătăţi (timpi de realizare taskuri, mod de realizare taskuri).
• Ai atenţia mereu împărţită în mai multe zone, sau desemnezi oameni care să o facă şi care să-ţi raporteze periodic, astfel încât să te asiguri că în toate ariile care ţin de tine lucrurile sunt în parametrii cei mai buni.
Concret, îţi asumi răspunderea pentru echipa pe care o conduci, iar când eşti în faţa provocărilor cauţi automat soluţii, nu vinovaţi. 🙂
3. Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi
Să ai un job în firma noastră e mişto, pentru că nu e atmosfera rigidă pe care o întâlneşti aproape peste tot, ci avem un mediu care poate să te inspire ca om şi ca profesionist. Suntem departe de a fi nişte indivizi formali, şi atmosfera la birou e relaxată, uneori alunecând spre atmosfera din recreaţie în liceu, fără ca asta să însemne că nu e obligatoriu să ne facem treaba bine.
Vei avea posibilitatea să urmezi cursuri, traininguri sau să ai acces la materiale scumpe din care să înveţi. Vei avea susţinere din resursele noastre să te dezvolţi şi să creşti ca profesionist. Căci dacă oamenii cresc, şi firma creşte.
Ba mai mult, imediat după angajare vei avea obligaţia să vezi anunite traininguri şi să citeşti anumite cărţi absolut necesare pentru poziţia ta şi pentru a înţelege sistemul implementat deja în firmă.
Cel de-al treilea beneficiu este că tot ceea ce facem se măsoară, sau dacă încă nu se măsoară, urmează să se măsoare (şi îţi cerem ajutorul pentru asta), prin urmare când toate cifrele sunt la vedere îţi poţi urmări singur evoluţia în poziţia pe care o ocupi.
4. Viziunea, misiunea şi planul la care o să contribui
Vrem să promovăm cultura, educaţia, învăţarea, dezvoltarea, cunoaşterea, auto-cunoaşterea, luptăm împotriva prostiei, inculturii şi orizonturilor limitate.
Misiunea noastră este să devenim în următorii 10-20 de ani principala influenţă care deschide mintea românilor, îi face mai autentici, mai vii, mai educaţi, mai realizaţi, mai încrezători, pe scurt să ajutăm oamenii pentru a avea un viitor mai bun, şi ca o consecinţă firească să fim cel mai mare nume de pe piaţa de carte din România.
Pentru a îndeplini această misiune este nevoie de oameni extraordinari, şi ne-am bucura să ne ajuţi să ajungem acolo.
5. Cu cine o să lucrezi
Vei lucra îndeaproape cu liderul companiei, fără o relaţie de subordonare clasică. Relaţia între doi oameni care pot realiza fiecare separat o mulţime de lucruri nu este de tipul lider-subordonat, ci de tipul lider-lider.
Liderul va fi alături de tine în tot parcursul tău pe această poziţie şi este principala persoană cu care o să lucrezi.
6. Nu aplica dacă:
– Aştepţi sarcini extrem de precise de fiecare dată. Şi nu îţi place să iei iniţiative.
– Consideri că ca treaba cu lifelong learning-ul e o porcărie şi nu e necesar să înveţi.
– Nu primeşti feedbackuri sau nu le iei în considerare.
– Nu ai gestionat până acum echipe cel puţin la nivel de proiect.
– Nu îţi place să te educi continuu despre munca pe care o desfăşori.
– Nu poţi să gândeşti la rece în faţa provocărilor.
– Nu întelegi importanţa numerelor şi nu le foloseşti ca să îţi îmbunătăţeşti munca.
– Nu te preocupă cum să faci să “work smarter, not harder”.
– Când eşti într-un grup nu te prinzi cu uşurinţă cine provoacă tensiuni.
– Nu cunoşti la nivel cel puţin mediu limba engleză (englezismele din acest text sunt intenţionat folosite 🙂 ).
– Întâmpini dificultăţi majore când vine vorba să identifici soluţii la nevoile celor din jur.
– Consideri că lectura e o pierdere de timp.
7. Cum aplici?
Aplică AICI pana pe 10 martie: goo.gl/wS3z4f
Dacă te potriveşti cu profilul ideal pentru acest rol, o să te căutăm curând pentru următorul pas.
Şi, dacă decidem că ne potrivim, te aşteptăm să lucrăm împreună la viziunea noastră pentru o lume cu oameni mai fericiţi!
*In momentul în care vei aplica şi trimite CV-ul tău pentru ocuparea acestui post vom folosi datele tale strict în scopul recrutării. Imediat după încheierea procesului, CV-ul tău şi datele de aplicare vor fi şterse din baza noastră de date. Aplicarea ta pentru acest rol presupune că eşti de acord cu cele menţionate anterior.
Nume | Activat |
---|---|
Cookie-uri Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta |
|
Google Analytics We track anonymized user information to improve our website. |
|
Google Adwords We use Adwords to track our Conversions through Google Clicks. |
|
Google Tag Manager We use Google Tag Manager to monitor our traffic and to help us AB test new features |
|
Facebook We use Facebook to track connections to social media channels. |
Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri.